سوالات متداول


طراحی وب سایت تجاری از نوع وب سایت‌ های پویا یا داینامیک می‌باشد که اکثر طراحی سایت ها از نوع پویا هستند این نوع وب سایت ها مناسب برای همه نوع کسب و کاری است از سایت فروشگاهی و سایت شرکتی گرفته تا سایت های تبلیغاتی، آگهی، خودرو، پزشکی و غیره… امکانات این نوع وب سایت ها محدودیتی ندارد و می‌توان مطابق با نیازهای کارفرما سایت را پیاده کرد. مدیریت سایت داینامیک بسیار آسان‌تر و راحت‌تر بوده و نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و می‌توان محتویات سایت را به سادگی اضافه و کم کرد و درون آن محتوای جدید و عکس اضافه کرد. کارفرما می‌بایست نیاز‌های خود را به شکل دقیق و جامع به تیم طراحی سایت اعلام نماید تا برآورد هزینه انجام گردد. طراح وب سایت براساس نیاز کارفرما چندین طرح اولیه را نشان می‌دهد سپس متناسب‌ترین را انتخاب و تغییرات لازم برای پیاده‌سازی نیازها و انتظارات کارفرما اعمال می‌شود، پس از تایید قالب کلی سایت آن را روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیاده‌سازی می‌کنیم و بعد از تکمیل این مرحله مطالب صفحه اصلی و چندین صفحه دیگر توسط تیم طراحی وب سایت بارگذاری می‌شود و آموزش‌های لازم به کارفرما برای تغییر و تولید محتوا در سایت انجام می‌شود. سایت‌های تجاری بستر مناسبی برای پیشرفت و توسعه کسب‌و‌کار شما فراهم می‌کند طبیعتا هزینه طراحی سایت و نگه‌داری و همچنین بهینه سازی این نوع وب سایت ها نسبت به سایت های استاتیک (پنل ۱) بیشتر خواهد‌بود ولی به صورت کلی مزایای سایت تجاری بسیار بیشتر از سایت‌های استاتیک است. همچنین تیم میزفا سعی دارد تمام پروژه‌های خود را با بالاترین کیفیت و هزنیه بسیار مناسب‌تر از دیگر وب سایت های طراحی وب و همچنین با ارائه دامنه و هاست باکیفیت رایگان در این پنل شرایط را برای همه عزیزان فراهم کند تا هر کسی در هر کسب‌وکاری بتواند با داشتن سایت مناسب به فکر رونق و توسعه کسب‌وکار خود در فضای بی نهایت اینترنت قدم بردارد

اگر هدف از داشتن وب سایت برای این شرکت، تنها معرفی کالا و خدمات آن است، طراحی سایت بشکل استاتیک نیاز آن شرکت را برآورده می سازد، اما اگر نیاز به تغییر مداوم اطلاعات سایت، و امکان ارسال خبرنامه و یا مثلا امکان پرکردن فرمهای خاصی برای بازدید کنندگان سایت می باشد، نوع داینامیک نیاز شما را برآورده می سازد.

سایت داینامیک در مقایسه با سایت استاتیک بسیار حرفه ایی تر و انعطاف پذیرتر می باشد. این روزها دیگر کمتر شرکت و سازمانی دارای سایت استاتیک می باشد.

براي فعاليت يک سايت تجاري در کشور و راه‌اندازي يک فروشگاه اينترنتي، لازم است که بر نحوه فعاليت اين دسته از پايگاه ها به صورت کامل نظارت شود تا اگر اشتباهي از جانب آن ها رخ داد، امکان پيگيري به آساني وجود داشته باشد. تا قبل از اين به دليل ثبت نشدن پايگاه هاي الکترونيکي تجاري و فروشگاه هاي مجازي در کشور و نداشتن مجوز اين وب سايت ها از طرف ارگان هاي رسمي، هيچ آمار دقيقي از ميزان و نحوه تخلفات و اشتباهات صورت گرفته در فضاي اينترنت خريد و فروش کشور وجود نداشت. به همين دليل هم مسئولان و مديران آگاه براي بالا بردن امنيت فضاي تجارت مجازي، به پايگاه هايي که قصد فعاليت در اين زمينه را دارند نماد اعتماد و پروانه کسب ارائه مي کنند.

حوه فروش یا کسب درآمد شما ارتباطی با معافیت شما ندارد و مطابق قانون مشمول مالیات میباشید. به عنوان مثال وقتی شما از دیجی کالا محصولی را میخرید ارزش افزوده پرداخت میکنید. همین شرایط برای مالیات عملکرد نیز مصداق دارد و اینکه محاسبه مالیات برای فروشگاه اینترنتی به چه صورت است ؟ و خصوصا سیستم مارکت پلیس و به شرطی که تامین کننده برای خود مشتری فاکتور صادر کنه؟ نوع قرارداد شما با تامين كننده ي كالا بسيار مهم است درصورتي که فروشنده خود، كالا را تامين و تعريف كند ماليات ارزش افزوده آن نيز بر مبناي نوع كالا و سياست فروشنده تعيين ميشود. ضمن اينكه اگر شما مالك كالايي با هدف فروش بشويد شما مشمول مالياتي با شرايط يك فروشگاه (حقيقي يا حقوقي) ميشويد.اگر مالك آن نباشيد فقط شما دروازه ي فروشي براي فروشگاه ها باشيد و درصدي از فروش به شما تعلق بگيرد ماليات شما بر مبناي خدماتي كه ارائه كرده ايد محاسبه ميشود.ضمن اينكه اين نكته رو قيد كنم كه ماليات شركت ها ٢٥٪‏ سود و اشخاص باتوجه ماده ١٣١ (مانند حقوق دستمزد) محاسبه ميشود.